Thursday, January 13, 2011

@ku....






Assalamualaikum......

Zulaikha adalah namaku...kawan ada yg call me zu,eka,ika dan ka pon ada...kisah lah asakan xda maksud yg pelik2..zulaikha ni seorg yg agak pemalu la kdg2...heheheh kadang2 je tau bukan selalu..dia juga seorg yg suka ketawa...klu dh ketawa mmg x ingt dunia...susah dh nk berhenti.xtahu la bila lah pnykt ketawa ni akan hlg...tapi gelak nih sedikt sebanyk mmg menghiburkan ati aku nih...hemm..apa lgi ek??aku ni xska di paksa klu aku xmau bt xmau la....time 2 angin taufan mulalah nk dtg jemput aku..hehehe..tpi jgn isau aku nih mrhnya kejap je...pas2 cool la balik...sbb aku nih bukan lah suka berdendam...xbaik kan berdendam??aku jaga xsuka da masalah coz akan menggangu fikiran aku..zuliakha nih ada satu penyakit pelik...dia xboleh benci kat someone klu dia dh mula benci tgk muka pon dia boleh muntah..muntah betol lak 2..sekrg nih aku da dua lah penykt iaitu gelak xmau2 ngn  xleh tgk muka org yg aku benci..silap2 muntah terus depan muka org 2..hahahaha...ok gak mcm 2..aku suka berkwn ngn kwn2 yg fun tpi ada batasnya....xlupa tentang agama walaupon gila2...aku nih suka sgt bergambar pntg tgk kamera da ja aksi nk digaya kan....nk kata lawa pon x tpi saja2 nk perasan..heheheh..nk jadi model pon tgk badan laaa.....hahahahaha...hidup aku bahagia sgt disamping keluarga aku yg sgt bahagia..aku arap keluarga aku akan sentiasa menjdi keluarga yg sakinah selama2nya...amin..takat 2 dulu kot tentang aku dh xda idea la plak...hehehehe..:)

No comments:

Post a Comment