Thursday, January 13, 2011

TeMan cinTa Hatiku...


                                         Ni kak aku...cun x??msti la cun..
                                              tgk adik la....hehe.namanya
                                                            Zuriati

  
                                                           miss nyza    


miss gee


miss fatin


miss fie


                                                           miss fariza

Ni lah sahabat2 ku yg sentiasa ada waktu aku dlm susah dan senang....depa nih bukan sama perangai jdi sabo je lah....da yg ganas,kasar,lembut,gedik...hehehehhe.tapi depa nih baik sgt2..dan aku bersyukur sgt mempunyai teman2 yg mcm depa nih...aku arap sgt persahabatan kmi xkan putus walaupon msg2 dh da kejaya nnti...kawan2 aku nih mmg jenis fun sgt...kami akan sentiasa berkongsi masalah bersama...org yg aku tkt nk gtau bila aku da mslh cinta ialah ghah,gambar....entah la npa...tapi aku akan gtau jgak cuma org yg terakhr..heheheheh...sowi ke my beauty friendz...dlm byk2 kwn aku nih aku asa aku lbh rapat ngn niza..walaupon mulut dia..mk ai...mau ckp suka ati ja..tpi dia baik tau.sapa xkenal dia btl2 mungkin xthu perngai dia..aku pon xlarat nk terasa ngn kta2 dia...tapi disebalik 2 kmi ada minat yg sma cuma perngai je x...mybe 2 yg menyebab kmi selesa bersama xkira d mana...fie dan mk cik plak..kwn baik aku jga..fie nih mcm bank kmi lah..hehe..duit sentiasa ada.dia xkedekut bukan mcm sesetgh org 2...sapa ek???hehehehe.mk cik nih dia pendik...dah 2 ckp mcm org tua2..sbb 2 lah kmi pgl dia mk cik...fariza plak kwn masa aku kecik2 dulu..smpai skrg kmi msh berhbg..kwn aku yg nih jenis nya xckp byk pas 2 kuat la ckt majok nyer...hehe itu lah coretan tentang kwn2 aku yg sentiasa melengkapi ari2 indah ku...i love u..!!

No comments:

Post a Comment