Wednesday, January 12, 2011

CinTa??

Apa itu cinta ek???bagi aku cinta 2 satu anugerah Allah yg sgt berharga nilai nya....cinta juga ada kaitan ngn kasih sayang...jadi setiap manusia msti lah kena mempunyai perasan cinta.....aku xda bf tapi aku msh bahagia coz aku ada family dan kwn2 yg mencintai aku...aku mmg teringn nk bercinta tpi belom bersedia la....sapa la agaknya lelaki yg bertuah 2 kan....???hahahhaha...jom kita feeling2 ckt...ceta dia mcm nih...aku penah bercnta..ngn seorg lelaki nih..dan aku sgt mencintai dia sepenuh ati aku...dh 4 taun kmi bercinta..hubungan kmi bermula waktu umur aku fom 3..time 2 mmg galak xsangga lah..kwn yg tlg kenal kan kmi dua..dan pada tarikh 15.2.2006 kmi pon kapel lah....aku apy lah ngn dia n syg dia..tapi msk fom 5 dia mula bt perangai dan kmi pon putus..entah mcm mana hbgan kmi dpt tahu oleh mk dia yg merupakan mk angkat aku sekarang..mk dia cuba telefon aku pada suatu masa 2..aku pon perkenalkan lah diri aku yg cun melecun nih..hehehe.dan atas usha mk dia tok perbaiki hbgan kmi akhrnya aku terima dia bt kali 2..dia berjnji mcm2 lah besa la kan...sampai pertengahan fom6 dia bt lagi perangai dan aku tahu yg dia mmg x setia tpi nk wat mcm na aku xda bukti nk tuduh dia...smpai lah kmi p lawatan ke KL..segala persoalan yg aku sangka kan selama nih akhrinya telah pon terjawab..aku lihat sendiri kemesraan org yg amat aku cintai bermesra ngn org yg au kenai iaitu merupakan kwn aku jga...waktu 2 hanya tuhan ja yg tahu perasaan aku..aku asa nk balik perlis time 2 jgak.aku bersabar dan bersabar..tiap2 hari aku terpaksa berdepan ngn mereka n melihat kemesraan mereka...cuba lah bayangkan ati aku time 2..hingga berat aku turun 5kg..mau x nya keja muntah dan muntah n xlalu mkn..cian kan..?huhuhu..tapi aku redha dan bersabar ngn dugaan Allah...mk dia sentiasa sokong aku.kwn aku edy yg selalu dgr aku teriak..dia yg pujuk aku..tima ksh edy....kwn2 aku niza n jhah jga bgi smgt kat aku..dan akhrinya..aku apy kembali walaupon tanpa dia..walaupun msh ada cebisan2 cinta tok dia tapi aku xpnh mgharap dia lgi..apa yg aku arap aku akn temui cinta yg benar2 ikhls...walaupun xdpt ank aku dpt kasih syg dari mk nya yg baik sgt ngn aku smpai skrg..aku xpenah benci dia dan aku arap sgt org yg aku cintai 2 bhgia ngn pilihan ati nya..aku akan turut bahgia jika dia bhgia...itulah kisha cinta ZULAIKHA....

No comments:

Post a Comment