Thursday, January 13, 2011

~cOretaN meMory~

Hari - hari bersama sahabat karib ku miss nzya dan miss gee....sekurangnya xlah aku sunyi sgt ada kwn2
yg gila photo nih..dlm beg niza sentiasa ada kamera tok kmi tiga bergambar..tempat yg selalu p kuala perlis..
hehehehe.....skrg nih kmi dah jumpa tempat yg aman damai n sesuai tok bergmbq..asyik kuala perlis ja nek jemu dh aku...kdg2 kmi bertiga saja2 kluar anya tok bergambar ja...xda keja kan???tapi nk wat mcm na dh hobi mybe ni slh satu persamaan kmi...nih lah di antara photo yg sempat kmi gayakan...



aku ....

miss gee,miss nzya n miss zue.




                                                             
                                     aku dan niza




                                                          
                                                di kuala perlis....






                                                        
                                      lam keta pon sempat gtau...heheheh






                                                       
                                         gaya yg plg machor sekali..hehehe






                                                           
                                                     hehehehehe......


                                                      
                                              yami2....mkn lgi...


                                                          
                                                     aku dan ghah.....












                                                    cun x kami???heheheh


No comments:

Post a Comment